Training soft skills

Training soft skills este un program de instruire experientiala, dinamic si interactiv, menit sa dezvolte cunostinte, competente si abilitati necesare obtinerii performantelor.

Team Development Team Development

Prin urmare, putem spune ca Team Development reprezinta efortul continuu asumat la nivel de individ si de grup pentru ca evolutia presupune dezvoltare permanenta. Noi stim ca training-urile de soft skills sunt o modalitate de a adauga un plus de valoare fiecarui individ, din cadrul unei echipe.

Team Development Team Development

Training-uri:

Arta şi ştiinţa comunicării – Obiective: 

  • Constientizeze presupunerile eronate care afecteaza procesul de comunicareIdentifice barierele în comunicare
  • Exerseze interactiv tehnicile de comunicare asertiva la nivel organizaţional şi interpersonal
  • Constientizeze importanta ascultarii active, a feedback-ului (pozitiv si negativ) si a modului de utilizare a intrebarilor
  • Interpreteze limbajul nonverbal
  • Detensioneze situatiile conflictuale
  • Cultive o atitudine pozitiva faţă de procesul de comunicare şi sa dezvolte strategii de implementare a planului de dezvoltare

Managementul conflictului -Obiective: 

  • Inteleaga cele doua tipuri de conflict si motivele pentru care acestea apar
  • Recunoasca diferite moduri de raportare la un conflict
  • Implementeze pasii de baza in rezolvarea conflictelor
  • Isi exerseze si sa isi dezvolte abilitatile de comunicare pentru a minimiza sau chiar pentru a preveni conflictele
  • Dezvolte strategii de abordare a personalitatilor dificile
  • Gestioneze eficient situatiile tensionate cu seful, colegii sau clientii

Pentru prima oara, Manager! – Obiective:

  • Isi clarifice rolul de manager
  • Evite problemele comune cu care se confrunta noii manageri
  • Anticipeze schimbarea care insoteste acest nou rol
  • Foloseasca increderea, intuitia dar si nereusita / esecul ca instrumente de management
  • Isi motiveze angajatii
  • Implementeze planificari strategice eficiente
  • Delege intr-un mod eficace
  • Sa aiba o imagine unitara asupra organizatiei

Motivarea angajatilor – Obiective:

  • Identifica factorii majori care afectează motivaţia
  • Aplica abilităţile de comunicare asertiva, ascultare şi dialog care modelează sentimentul de apartenenta la grup/ organizatie, de influenţă şi deschidere; Lauda si critica constructiva
  • Intreprinde acţiuni specifice care vor creşte încrederea la nivelul echipei
  • crea o cultura a responsabilitatii si a simtului proprietatii
  • incuraja initiativa in cadrul grupului
  • identifica inhibitorii pentru a creste implicarea grupului
  • aplica conceptul de “Completed Staff Work” –  CSW

Managementul schimbarii -Obiective:

  • Defineasca schimbarea
  • Identifice diverse reactii la schimbare si sa evalueze cum va afecta schimbarea oamenii din organizatie
  • Recunoască rezistenţa la schimbare şi să exploreze diversele surse de rezistenta
  • Recunoască diferite tipuri de raspunsuri la schimbare si orientari fata de aceasta
  • Inteleaga si sa utilizeze ADKAR – un model al schimbarii
  • Defineasca cele 8 etape majore ale unei schimbari reusite
  • Alinieze sistemele si structurile la schimbare

Beneficiilele programelor de training/team development:

  •     cresterea semnificativa a performantei echipei;
  •     imbunatatirea abilitatilor si competentelor specifice;
  •     imbunatatirea implicarii membrilor echipei;
  •     cresterea angajamentului membrilor fata de obiectivele echipei;