Arta si stiinta comunicarii

Abilitatile bune de comunicare sunt esentiale pentru fiecare angajat, indiferent Curs Comunicare
de nivelul pe care il ocupa intr-o organizatie.
Abilitatea de a transmite opinii/idei, de a oferi si primi feedback, de a aplana
divergentele, de a-i convinge pe ceilalti să-i adopte punctul de vedere,
reprezinta competente la fel de importante ca si cele tehnice, necesare unui job.

Participarea la acest training va va dezvolta nivelul de cunoastere si abilitatea de a:

• Intelege cum filtrele, presupozitiile si presupunerile noastre ne afecteaza  modul de comunicare şi de relationare
• Sustine mesajele transmise cu un limbajul corporal adecvat (limbajul nonverbal)
• Comunica asertiv fara a fi agresiv sau submisiv
• Oferi feedback pozitiv dar si feedback negativ constructiv
• Depasi disputele prin controlul emotiilor
• Folosi tehnici de detensionare a situatiilor conflictuale (sau cum sa gestionezi furia interlocutorului)
• Implementa un proces in trei etape, de comunicare eficienta

Durata curs: 1 zi

Contact:  brasov@analytics.ro

Pentru un curs din categoria Leadership si Management. vedeti si:

Conducand „prin” si „spre” schimbare
Pentru prima oara, Manager!
Motivarea angajatilor pentru a fi cei mai buni
Un nou mod de conducere